•  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 97
  • 98
  • 99(current)
  • 100
  • 101
  • ...
  • 105
  • Dalej 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddusznik
hahahahaha  Big Grin


odduszone!
[color=green][b]Próżności[/b]...Ty moja ulubiona wado...!![/color]
(01-19-2009, 06:33 PM)niezla_sztuka link napisał(a): [quote author=lullaby link=topic=106.msg15198#msg15198 date=1232321925]
Ja tez tak czasem mam..ciekawe czym to jest spowodowane?
Jest tu jakis spycholog?

czego chciała?
[/quote]

To bylo grzeczne pytanie. ;->
nu ba.
CS jestes bardziej zalosna jako czlowiek niz jako op, ze to w ogole mozliwe ... loooooooooool
Myslisz ze bedziesz mi ublizala wsrod ludzi z ops, wsod swoich kolezaneczek i towarzystwa wzajemej adoracji i mnie tym zdenerwujesz ? Czekasz az znajomi Ci napisza no chodzzzzzzzz przyjdzzzzzzz ble ble ble. Nie masz odwagi wejsc mi na priv i napisac jaki masz problem tylko wojujesz na forum i na forum opow mylac z ja tego nie przeczytam ? Wszytsko przeczytalem i zachowujesz sie jak zwykla gowniara, a w tym wieku chyba powinnas sie zajac czyms innym niz chatem. I to co soba reprezentujesz, myslisz ze uwagi i krytyka takiego czegos jak Ty mnie obraza badz spawia w czymkolwiek przykrosc ? To sie grubo mylisz Smile Mozesz pisac co chcesz, nie bede pisal gdzie to mam bo chyba wiesz. Wiec daruj sobie, poprostu sobie daruj bo stracisz kolejne dni, miesiace, lata swojego ........... życia.

P.S.

Brak opka Cie tak boli, ze pisalem do f i mowilem jaka jestes beznadziejna ?
Pisalem i co z tego ? Skoro Ci f zdjela miala powody - bez nich by nie podjela
takiej decyzji wiec...Ty nie masz opa, a ja mam satysfkcje ze go nie masz.
A to czy bedziesz czy nie w Kiczu to mam gdzies, mozesz spokojnie przychodzic
nie mam najmniejszej ochoty patrzec na toczace sie kulki. Chamski jestem ? Tak jestem,
i tak jestem dla ludzi ktorych nie szanuje nawet przez neta.

Poza tym dla mnie wazniejsza jest praca, dziewczyna i sprawy prywatne w realnym zyciu, i najprawdopodobniej bede jutro pracowal wiec zostane w lodzi wiec bedziesz mogla smialo sie wtoczyc do Casablanki.

Milego dnia i zycia 30-latko na czacie, to miejsce opowiednie dla Ciebie.

I jeszcze dla osob postronych czytajacych ten post, moze jest nietaktowny ale taki ma byc, jak juz powiedzialem dla mnie swiat wirtualny nie istnieje, i czym ktos mnie za ten pis skrytykuje czy zbanuje na forum, chacie czy gdzies tam to.... milej zabawy.
Czy chcę zawsze mieć rację, czy też chcę być szczęśliwy?

Autor: Richard Carlson
noooo boooo wiesz, jeżeli op skarży się na użytkownika jest dobrze, jeżeli użytkownik na opa, to jest w ogóle poniżej krytyki. Smile

Również pozdrawiam, i nie będę uczestniczył w Waszym plotkarskim spotkaniu. Miłej zabawy
Nie pamiętam kiedy się czułem tak jak teraz, nie chciałem tego ale zwątpiłem bez wątpienia. Zakładam kaptur, ścieram najki o asfalt, minęło trochę lat a ja nadal dorastam. Zapomniałem już co czułem wczoraj, jeszcze będzie tak nie raz zanim mnie śmierć zawoła.
Teraz bedzie sensacja ze wpisalem to co mysle o CS.
O jej ale pewnie sie narobilo... masakra.
A ja mam wiekszy problem - dostawe lekow w nocy i musze sie nia zajac,
a Wy zyjcie tym co tu sie dzieje hahaha :--) Milego gadania Big Grin
Dobranoc chatownicy :--)
Czy chcę zawsze mieć rację, czy też chcę być szczęśliwy?

Autor: Richard Carlson
8) zabolało kolesia
Chcialbys Big GrinDDDDDDDDDDDD

HAHAHAHHAHAHAHHA Smile)))))))))))))))))))))))))))))))

Ale ja mam z wAS ubaw Big GrinDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Czy chcę zawsze mieć rację, czy też chcę być szczęśliwy?

Autor: Richard Carlson
(01-23-2009, 04:36 PM)m link napisał(a): 8) zabolało kolesia

adwokat, adwokat, adwokat ;D
Nie pamiętam kiedy się czułem tak jak teraz, nie chciałem tego ale zwątpiłem bez wątpienia. Zakładam kaptur, ścieram najki o asfalt, minęło trochę lat a ja nadal dorastam. Zapomniałem już co czułem wczoraj, jeszcze będzie tak nie raz zanim mnie śmierć zawoła.
Pajac, pajac, pajac...
Czy chcę zawsze mieć rację, czy też chcę być szczęśliwy?

Autor: Richard Carlson
  
  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 97
  • 98
  • 99(current)
  • 100
  • 101
  • ...
  • 105
  • Dalej 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości