•  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 100
  • 101
  • 102(current)
  • 103
  • 104
  • 105
  • Dalej 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddusznik
(01-26-2009, 08:07 AM)m link napisał(a): [quote author=EA link=topic=106.msg15276#msg15276 date=1232729619]
hahaahahaaa

Haha troche prawdy i juz przydupasy moderuja.

Pozdro dla kuleczki i jej przyglupa : ))))

dobrze ze pozniej wziałes te leki:-) troche cie wyciszyły
[/quote]

szkoda ze na ciebie nie podziałały. Smile może lekarz przypisze ci mocniejsze. :>
Nie pamiętam kiedy się czułem tak jak teraz, nie chciałem tego ale zwątpiłem bez wątpienia. Zakładam kaptur, ścieram najki o asfalt, minęło trochę lat a ja nadal dorastam. Zapomniałem już co czułem wczoraj, jeszcze będzie tak nie raz zanim mnie śmierć zawoła.
Ja tez chce to, co Wy bierzecie! ;-)
[i][color=maroon]Niech diabli pochłoną 221 km autostrady, a jeśli się okaże, że mi źle rozrząd wymienili i przez to moja toyka się rozkraczyła to go ch... za jaja powieszę i jeszcze wykastruję jak silnik padł....

Musiałam się oddusić...

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Atka na nowe auta jest gwarancja... nie ma sie co denerwowac  Wink
jakos  nic mi do glowy nie przychodzi..........moze innym razem :-)
Dobrze, że mnie nie było tych kilka dni ... niektórzy nawet dobrze obrazić nie potrafią ....

Przywiozłam wam za to z gór trochę śniegu ....

z dedykacją dla ...

[Obrazek: snowman_17.jpg]
Pesymista twierdzi, że wszystkie kobiety to nierządnice. Optymista nie twierdzi, że nie, ale ma nadzieje. JT
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahahhaha Big Grin


dzieki ;P
(01-24-2009, 01:53 PM)fekal link napisał(a): Najlepiej wszyscy weźcie sobie coś na uspokojenie i dajcie już z tym spokój. Szkoda miejsca na serwerze na takie brednie.

To jest dokladnie odpowiednie miejsce - a kto nie chce, niech nie czyta.

Z podziekowaniami za rozrywke
Czytajaca po fakcie
;D

#$^$#^#%^ <klnie>

NIE, ~sms , ~Justys to NIE JA.

:] Nie wchodzę na tyldach. Smile 

wrrr...
...
Co to, komuś się znowu nudzi i podszywa się pod stałki?  Sad
mi sie czasem nudzi, ale jakos na to nie wpadlam Wink Wink
  
  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 100
  • 101
  • 102(current)
  • 103
  • 104
  • 105
  • Dalej 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości