24-08-2007, 21:44
Po prostu masz wielkiego pecha, że zablokowali IP należące do puli adresów przypisanych Tobie.
Możesz poczekać aż nowy Polchat wystartuje (ta, jasne ) i próbować interweniować u samego źródła lub zwrócić się do TePsy o przyznanie Ci innej puli adresów IP, chociaż nie wiem czy z tymi pulami to mam racje, ale wydaje mi się, że każdy użytkownik Neostrady zostaje przydzielony do pewnej puli adresów IP, z której (przy każdym połączeniu) zostaje wylosowany jeden numer identyfikacyjny. Możesz też spróbować zmienić ręcznie adres MAC swojej karty sieciowej (w przypadku Chello, gdzie użytkownik ma stałe IP, skutkuje to jego zmianą).
Możesz poczekać aż nowy Polchat wystartuje (ta, jasne ) i próbować interweniować u samego źródła lub zwrócić się do TePsy o przyznanie Ci innej puli adresów IP, chociaż nie wiem czy z tymi pulami to mam racje, ale wydaje mi się, że każdy użytkownik Neostrady zostaje przydzielony do pewnej puli adresów IP, z której (przy każdym połączeniu) zostaje wylosowany jeden numer identyfikacyjny. Możesz też spróbować zmienić ręcznie adres MAC swojej karty sieciowej (w przypadku Chello, gdzie użytkownik ma stałe IP, skutkuje to jego zmianą).