02-12-2009, 16:43
* Pominąwszy film numer jeden w moim rankingu bo jest to popierdzielony azjatycki western który możliwe ze mi się tylko podoba to pozycja numer dwa - The Chaser - thriller produkcji koreańskiej jest naprawdę zacny i godny polecenia- nie czytajcie recenzji tylko w ciemno ściągnijcie albo przyjdźcie do mnie(wszystkie z pierwszej piątki wypaliłem na płytę).
* Duel to pierwszy film Stevena Spielberga który otworzył mu drogę do dalszej kariery w Hoolywood w 1971 roku, jego polski tytuł to "Pojedynek na Szosie" - już po samej okładce widać o co biega, wielka ciężarówka zasuwa po autostradzie za drugim samochodem..no i o tym jest ten film - ale fajnie , klimatycznie się ogląda go.
1.Dobry Zły Zakręcony 9/10
2.The Chaser 8/10
3.Duel(1971) 8/10
4.Arizona dream 8/10
5.Wiosna lato jesien zima wiosna 8/10
6.Ksiezyc w nowiu 7/10
7.Niepokój 7/10
8.Egzorcysta 6/10
9.Drobne cwaniaczki 6/10
10.Rewers 6/10
11.Franklin 6/10
12.Funny people 5/10
13.Potwory vs Obcy 5/10
14.Tropiciel 5/10
* Duel to pierwszy film Stevena Spielberga który otworzył mu drogę do dalszej kariery w Hoolywood w 1971 roku, jego polski tytuł to "Pojedynek na Szosie" - już po samej okładce widać o co biega, wielka ciężarówka zasuwa po autostradzie za drugim samochodem..no i o tym jest ten film - ale fajnie , klimatycznie się ogląda go.
1.Dobry Zły Zakręcony 9/10
2.The Chaser 8/10
3.Duel(1971) 8/10
4.Arizona dream 8/10
5.Wiosna lato jesien zima wiosna 8/10
6.Ksiezyc w nowiu 7/10
7.Niepokój 7/10
8.Egzorcysta 6/10
9.Drobne cwaniaczki 6/10
10.Rewers 6/10
11.Franklin 6/10
12.Funny people 5/10
13.Potwory vs Obcy 5/10
14.Tropiciel 5/10
Nie pamiętam kiedy się czułem tak jak teraz, nie chciałem tego ale zwątpiłem bez wątpienia. Zakładam kaptur, ścieram najki o asfalt, minęło trochę lat a ja nadal dorastam. Zapomniałem już co czułem wczoraj, jeszcze będzie tak nie raz zanim mnie śmierć zawoła.