Wyniki szukania
Wątek: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Post: Odp: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Floo, ale jaki ma sens wklejanie tutaj "loga", ktory jest zlepkiem powycinanych zdan? Przedstawiasz sytuacje jednostronnie. I dlaczego umieszczasz tam moja wypowiedz kompletnie wyrwana z kontekstu, ch...
40 Replies 97,446 Views
Wątek: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Post: Odp: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Wydaje mi sie Floo, ze przeczytalas cos zupelnie innego, niz ja napisalam. :) Moj post wyzej traktowal miedzy innymi o postaciach, ktore z jakiegos powodu kazda wypowiedz traktuja jako zamach na swoja...
40 Replies 97,446 Views
Wątek: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Post: Odp: Sado Maso Club + kolysanka26/carotka
Dodam tyle, ze SMC to pokoj dla ludzi doroslych, zainteresowanych okreslona tematyka. Zdarza sie, ze w trakcie pogawedki uzyte zostanie dosadne, nieparlamentarne slowo, ktore w zaden sposob nie okresl...
40 Replies 97,446 Views
Wątek: ile najdłużej mieliście włączony komputer?
Post: Odp: ile najdłużej mieliście włączony komputer?
Mam non stop wlaczony, kiedy sie zamuli, wylaczam i uruchamiam ponownie - raz na kilka dni.  8)
21 Replies 43,873 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt: 'prywatna piaskownica pana_furmana'.
Post: Odp: Telenowela pt. 'prywatna piaskownica pana_fur...
Slowo "troglodyta" jest rodzaju meskiego, podobnie jak erudyta. A z tymi rodzajami i ich odmianami furman miewal juz problemy. ;) Mimo wszystko sadze, ze taka erudyta, jak autor tematu powinna o tym...
50 Replies 74,986 Views
Wątek: Wasze Dziary (tatuaze)
Post: Odp: Wasze Dziary (tatuaze)
(09-01-2008, 01:09)_KOTKA link napisał(a): I może jeszcze alkoholu pić nie można?  ;) Alkoholu pic nie mozna z uwagi na to, ze podnosi cisnienie krwi, ktora "wypycha" barwnik i efektem sa plamki na ...
84 Replies 164,275 Views
Wątek: Smieszne zdjecia
Post: Odp: Smieszne zdjecia
[Obrazek: http://images24.fotosik.pl/139/2355d5eb1465fadbmed.jpg]
110 Replies 203,373 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt: 'prywatna piaskownica pana_furmana'.
Post: Odp: czarna lista ciemnych opow/opek
(09-01-2008, 09:39)__Jules__ link napisał(a): Zamiast zamkniecia tematu proponuje zamkniecie furmana.  ;D ;D ;D Egzotyczne zwierzeta zamyka sie w klatkach, kasujac ciezka forse za bilety od gapiow,...
50 Replies 74,986 Views
Wątek: Zniknęło forum polchatu
Post: Odp: Zniknęło forum polchatu
Troska zostala doceniona i forum oddali.  ;)
13 Replies 26,477 Views
Wątek: sex w rodzinie - taki pokój
Post: Odp: sex w rodzinie - taki pokój
Tez tak sadzilam Julka, ale okazuje sie, ze to 2 rozne pokoje - temat na forum dotyczyl "Seksiku w rodzine", a Ulka pisze o "Seksie w rodzinie". Oba pokoje zreszta wisza, od kiedy pamietam. Nie jest ...
12 Replies 29,411 Views
Wątek: Koncert życzeń
Post: Odp: Koncert życzeń
Wszytstkiego Naj  kk. :) <portfel rozmnazajacy kase > <morze szampana> I kolejnych 100 takich rocznic oczywiscie. :)
709 Replies 1,024,143 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt: 'prywatna piaskownica pana_furmana'.
Post: Odp: czarna lista ciemnych opow/opek
A na siebie mozna glosowac w tym castingu na czarnego opa? To ja zaglosuje, uprzejmie donoszac, iz jestem brunetka. Foty Wam nie pokaze, bo dowodow nie trzeba.  :P Wielka Prosba do autora tematu, by...
50 Replies 74,986 Views
Wątek: Wamagania.
Post: Odp: Wamagania.
(21-12-2007, 20:55)pan_furman link napisał(a): [quote author=1000twarzy_ali link=topic=180.msg7375#msg7375 date=1198256987] A opy to z kolei rodzaju nijakiego sa (podobnie, jak chlopy), zatem nie ci...
71 Replies 106,231 Views
Wątek: Nutki które lubimy,polecamy i się nawet podzielimy ;)
Post: Odp: Nutki które lubimy,polecamy i się nawet podzi...
Troche etno z polnocy. :) Hedningarna - muzyka, na punkcie ktorej mam nieustajaca obsesje. http://voodoodoll.wrzuta.pl/audio/45352mby8H/  http://voodoodoll.wrzuta.pl/audio/jJMqCf2BxI/ http://voodoo...
816 Replies 1,125,824 Views
Wątek: Wamagania.
Post: Odp: Wamagania.
(21-12-2007, 19:33)pan_furman link napisał(a): a ja bym chcial co by wszystkie opy regulaminu przestrzegaliA opy to z kolei rodzaju nijakiego sa (podobnie, jak chlopy), zatem nie ci opy przestrzegal...
71 Replies 106,231 Views
Wątek: Wamagania.
Post: Odp: Wamagania.
(20-12-2007, 19:08)pan_furman link napisał(a): coby pisze sie oddzielnie, czyli co by zakladam, ze wiedzialas o tym, tylko zapomnialo ci sie spacje wcisnacCoby (pot. żeby, aby) piszemy lacznie, jak ...
71 Replies 106,231 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt. 'prywatna piaskownica pana_furmana 2'.
Post: Odp: biedni i pokrzywdzeni
Ja tez bywam niedowiarkiem w kwestii deklarowanego wieku. Nigdy nie przestanie mnie zadziwiac, jak w takich deklaracjach coponiektorzy szybko dorastaja, jednego dnia maja 16 lat, a nastepnego juz 18. ...
24 Replies 38,935 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt. 'prywatna piaskownica pana_furmana 2'.
Post: Odp: biedni i pokrzywdzeni
Julcia, no przeciez, ze nie za priv, tylko za wiek.  ::) Prywatne rozmowy nikogo nie interesuja. Natomiast jesli ktos zglasza operatorom malolata w pokoju, jest proszony o wklejenie tego fragmentu lo...
24 Replies 38,935 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt. 'prywatna piaskownica pana_furmana 2'.
Post: Odp: biedni i pokrzywdzeni
Panie Furman, zadalam sobie trud przesledzenia Twej kariery w smc. Zatem po kolei. 7.12. Debiut. Przychodzisz do pokoju, pytasz, co oznacza jego nazwa. Rozmawiasz na priv ze stalym bywalcem smc, tw...
24 Replies 38,935 Views
Wątek: TROLLOWISKO (nie karmić!): Telenowela pt. 'prywatna piaskownica pana_furmana 2'.
Post: Odp: biedni i pokrzywdzeni
Tylko przez roztargnienie, jak mniemam, zapomniales dodac, ze dzien wczesniej na innym nicku uprawiales w smc klasyczna sztuke z gatunku trollish art, przeszkadzajac czatujacym w rozmowie i za wszelka...
24 Replies 38,935 Views