Filmy - Wersja do druku +- Polfan.pl - forum dyskusyjne (https://forum.polfan.pl) +-- Dział: Pokoje Polfanu (https://forum.polfan.pl/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Pokoje erotyczne (https://forum.polfan.pl/forumdisplay.php?fid=41) +---- Dział: Erotyczny (https://forum.polfan.pl/forumdisplay.php?fid=23) +---- Wątek: Filmy (/showthread.php?tid=324) Strony:
1
2
|
Odp: Filmy - Marcin - 01-10-2009 WRZESIEŃ minął a wraz z nim nowy zajechany ranking się wyklarował. Bezapelacyjnie na szczycie Kac Vegas które wlazło mi w banie . Kolejny film Kim Ki Duka - japońskiego wyczesa okazał sie oczywiście zaskoczeniem...tytuł Samarytanka bezbłędnie mnie zmylił na początku,kojarzył mi się na początku z jakaś zakonnicą ale film opowiada oczywiście o dwóch 14latkach prostytuujących się: ) No i Brudny Harry który już po latach nie jest taki brudny , ale był pierwszy i na nim wzorowali się następni Źli Gliniarze. ***TOP MOVIES WRZESIEŃ 2009*** 1.Kac Vegas 9/10 2.Big Lebowski 8/10 3.Godziny Szczytu III 7/10 4.Edward Nożycoręki 7/10 5.Kasamowa 7/10 6.Samarytanka 6/10 7.Kult 5/10 8.Frequently Asked Questions About Time Travel 5/10 9.Brudny Harry 5/10 10.Biegnij Lola Biegnij 5/10 11.Warszawa 4/10 Odp: Filmy - Marcin - 02-12-2009 * Pominąwszy film numer jeden w moim rankingu bo jest to popierdzielony azjatycki western który możliwe ze mi się tylko podoba to pozycja numer dwa - The Chaser - thriller produkcji koreańskiej jest naprawdę zacny i godny polecenia- nie czytajcie recenzji tylko w ciemno ściągnijcie albo przyjdźcie do mnie(wszystkie z pierwszej piątki wypaliłem na płytę). * Duel to pierwszy film Stevena Spielberga który otworzył mu drogę do dalszej kariery w Hoolywood w 1971 roku, jego polski tytuł to "Pojedynek na Szosie" - już po samej okładce widać o co biega, wielka ciężarówka zasuwa po autostradzie za drugim samochodem..no i o tym jest ten film - ale fajnie , klimatycznie się ogląda go. 1.Dobry Zły Zakręcony 9/10 2.The Chaser 8/10 3.Duel(1971) 8/10 4.Arizona dream 8/10 5.Wiosna lato jesien zima wiosna 8/10 6.Ksiezyc w nowiu 7/10 7.Niepokój 7/10 8.Egzorcysta 6/10 9.Drobne cwaniaczki 6/10 10.Rewers 6/10 11.Franklin 6/10 12.Funny people 5/10 13.Potwory vs Obcy 5/10 14.Tropiciel 5/10 |