Polfan.pl - forum dyskusyjne
Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - Wersja do druku

+- Polfan.pl - forum dyskusyjne (https://forum.polfan.pl)
+-- Dział: Pokoje Polfanu (https://forum.polfan.pl/forum-6.html)
+--- Dział: Erotyczny (https://forum.polfan.pl/forum-23.html)
+--- Wątek: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. (/thread-196.html)



Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - LA - 03-11-2008

A wiec jak w temacie. :-)
Ktos rzucil w ktoryms z tematow taka propozycje (Ty, Zofi, zdaje sie), a wiec ide za tym. Co Szanowne, Zerotyzowane Gremium na to? Oczywiscie slowa kierowane do Stoleczniakow, a jesli ktos spoza naszego miasta zareflektuje i sie zmaterializuje, to tym przyjemniej bedzie. :-)
To jak? Czwartki, od 18-19? Mandala? Czwarta Szklanka?
KICZ?  ;D


Odp: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - kk - 03-11-2008

Migawke lubie ,a latem Baryłkę Smile


Odp: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - LA - 03-11-2008

Ja sie dostosuje. :-)


Odp: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - vectra - 03-11-2008

To jeszcze Furkot i sąsiednia BibkaWink sezon "ogródkowy" tuż tuż Wink


Odp: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - zofija - 03-11-2008

Jestem za. Furkot, Bibka, Baryłka są fajne. Kicz nieeeeee Tongue


Odp: Cytygodniowe Erotyczne meetingi-reaktywacja. - Kathi - 03-11-2008

Dito!

Barylka, Bibka, Furkot (ogrodkowo), Migawka - jak najbardziej

Kicz - bleee!! nadal konsekwentnie bojkotuje
Big Grin

pozdrawiam
Kat