•  Wstecz
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4(current)
  • 5
  • 6
  • ...
  • 18
  • Dalej 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zlot 22 wrzesnia
#31
Heh, robi sie powoli problem noclegowy.

Procz Maziego noclegu szuka 30latek i Musch <!!!>. Gdyby ktos dysponowal namiarem na jakis fajny hotel to prosze o adres na forum, moze wiecej osob skorzysta. :-)
Pesymista twierdzi, że wszystkie kobiety to nierządnice. Optymista nie twierdzi, że nie, ale ma nadzieje. JT
#32
Jak się zbiorą w jednym hotelu to go w dym rozniosą ;D Wink
"Nikogo nie obchodzą sińce upadłych aniołów."
#33
Dym powstanie i minie! Taka natura dymu.

Byle sie nie pozabijali:-)
Pesymista twierdzi, że wszystkie kobiety to nierządnice. Optymista nie twierdzi, że nie, ale ma nadzieje. JT
#34
Ja jestem tak na 80% i w piatek i w sobote. Hotel se juz zerezerwowalem. teraz ino blondyny na sexa szukam  ;D. Wasz slimaczek.
Najladniejszym zwierzatkiem jest slimaczek.
#35
Muschelsucher.... A w jakim chotelu sie zameldowales ??Smile i ile za niego zaplaciles ??
http://www.gifownik.pl/gify_02xxz/3d/138.gif
#36
MAZI. Pocieszycielu slomianych wdow  Wink.
w http://www.hotellogos.pl/ i za noc w pokoju z lazienka cos ok. 135,00 PLZ chca.
Najladniejszym zwierzatkiem jest slimaczek.
#37
Muschelsucher To Prawie wszystko zalatwione tylko jeszcze towaztswo na długie wieczory Wink :Smile
http://www.gifownik.pl/gify_02xxz/3d/138.gif
#38

MAZI i Musch - zawsze macie siebie  ;D

A.
If a relationship has to be a secret, you shouldn't be in it.
#39
Wolał bym nie Muschel To nie w moim typie jest Big Grin
http://www.gifownik.pl/gify_02xxz/3d/138.gif
#40
(09-06-2007, 12:27 PM)Muschelsucher link napisał(a): Ja jestem tak na 80% i w piatek i w sobote. Hotel se juz zerezerwowalem. teraz ino blondyny na sexa szukam  ;D. Wasz slimaczek.

a wlasciwie czemu blondynyTongue? tak z ciekawosciTongue


a co do mnie to w piatek na pewno mnie nie bedzie bo moj luby ma wtedy urodzinki i musze mu cos wykombinowac z tej okazji, a w sobote to sie zobaczy, ale baaaaaaaaaaaaaaaaardzo chce przyjsc bo juz Was nie widzialam dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo (z malymi wyjatkamiTongue)
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."
~~Thomas Alva Edison~~
  
  •  Wstecz
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4(current)
  • 5
  • 6
  • ...
  • 18
  • Dalej 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości