Każdy z nas ma chyba swój ulubiony film ..do którego z chęcią co jakiś czas powraca.. Ja mam kilka faworytów..
"Pretty woman" z Julia Roberts i Richardem Gere
"Constantine" Keanu Reeves
"The weeding singer" Adam Sandler(mój ulubiony aktor) i Drew Barrymore
A Wasze ulubione?
1) 13 Duchów - Według mnie To horror Wszech czasów
2) Tato - Bogusław Linda Grał w nim
( Najlepszy polski Aktor)
3) Piła I-II-III (i czema juz na IV czesc )
4) Desperato I - Ze wzgledu Na Scieszke dzwiekową
To Są moje ulubione filmy
"Casablanca" - melodramat ze wspaniałymi rolami Humpehery Bogarta i Ingrid Bergman - odwieczne życiowe wybory.
"Zielona mila" - psychologiczny z Tomasem Hanksem w roli głównej - też można uogólnić ... każdy z nas ma swoją "zieloną milę". Zarówno książka Stephane Kinga jak i film, wywarły na mnie ogromne wrażenie.
"Wielka Majówka"
(prawie) wszystkie filmy Barei
Dzieci Sancheza
Grek Zorba
Papillon
Forrest Gump
Nocny kowboj
Rain Man
Piękny Umysł
Wakacje z Duchami
i już nie wiem co jeszcze.... ;-)
Hair - ponad wszystko, a potem długo, długo nic...
i ... Piękny umysł, z którym zof mnie ubiegła
)
Kill Bill (nikt nie wie dlaczego
)))
Żądło, Blues Brothers, Skrzypek na dachu, a ostatnio Skazany na bluesa
-generalnie lubię filmy muzyczne-
"Szosty zmysl"
"Podaj dalej"
moze nie sa to filmy do ktorych czesto wracam ale napewno bardzo dobre kino, no i ten genialny dzieciak
(Haley Joel Osment)
Wybredzia mnie ubiegla
"Zielona mila" przylaczam sie do wypowiedzi
swietny film
i na koniec ogromny buziak dla kamenki za "Skazanego..." :-*
(13-09-2007, 12:04)kamena__ link napisał(a): [ -> ]Hair - ponad wszystko, a potem długo, długo nic...
nic dodac, nic ujac
kocham ten film, kocham tą muzyke, a najbardziej choreografie
moim marzeniem bylo zatanczyc w musicalu, na odstawie filmu, i gdyby nie kontuzja to dopielabym swego
niestety, zostaje mi tylko ogladac to po ...dziesiąt razy
a drugi
dirty dancing - i to bedzie first dance, na moim weselu ;D
Gwiezdne Wojny
Persona
Constantine
Efekt Motyla
9 Kompania
Shrek
Madagaskar
Miasto Aniołów
Kill Bill
Ukryte Pragnienia....
aaaa... i bajki Disneya takie jak Arielka, Piękna i Bestia czy też Kopciuszek ;D
miaszanka wybuchowa.... trudno też od razu tak te NAJ.... bo to też zależy co mi w duszy właśnie gra....
8)
Story of Virginie - pornos
Transformers 7.4.7(jak narazie do niego czesto powracam)
Tango i Cash
Black Hawk Down
to by bylo na tyle
Dirty Dancing
Nigdy w życiu
Zielona mila(płakałam na niej jak "bóbr")
Shrek
Więcej grzechów nie pamiętam ;D